boulebar logo

Jeg spekulerer på, om...

Almindelige spørgsmål

Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål, vi modtager. Er der andet, du undrer dig over? Udfyld formularen her.

Hvor mange baner får vi?

I får automatisk det antal baner, I har brug for, ud fra det antal personer I booker til. Vi afregner pr. person, og dermed gør det ingen forskel for jer prismæssigt hvor mange baner I har. Vi sørger naturligvis for at reservere det antal baner, der passer til jeres samlede spillerantal. Vi anbefaler maks. 6 spillere pr. bane, da der så er max. 3 personer per hold, som spiller med de 6 kugler.

Hvor lang tid har vi? På banerne? Ved bordet?

I har 1,5 time på banerne og 1 time 20 min ved bordet, så der er god tid til både spil, spisning og samvær. Skulle der ikke være booket efter jer på bordene, er I velkomne til at blive siddende. Skulle vi dog bruge bordene til andre bookinger, har vi et loungeområde både ovenpå og nedenunder, hvor I er velkomne til at sidde, skulle der være plads. Alternativt kan det være vi har andre ledige borde I kan få i stedet for. 

Hvis I vil have længere tid på banerne, er den eneste mulighed at I booker en dobbelt tid, og dertil betaler dobbelt pris for spillet.

Jeg vil gerne ændre min booking. Hvordan gør jeg?

Vi hjælper dig gerne med at ændre og tilpasse din booking på telefonen eller på mail, så der er ingen grund til at annullere din eksisterende booking, for at lave en ny. Bare henvend dig til os, og så ser vi på det sammen. 

Hvor mange har I plads til?

På Nørregade kan vi have grupper op til 200 mennesker. Vi har plads til 102 spillere på banerne på samme tid, da vi har 17 baner.

På Allegade har vi plads til 50 siddende gæster og 54 spillere på banerne på samme tid. Her har vi 6 udendørs baner og 2 (der kan laves til 3) indendørs.

Hvorfor har I faste starttider?

For at sikre en velorganiseret oplevelse har vi faste start- og sluttidspunkter, så alt går op i en højere enhed. Derfor har vi faste tider, der ikke kan ændres. Kommer I dermed for sent til jeres booking, kan vi ikke garantere at vi kan give jer tiden i den anden ende. Tiderne starter med 45 minutters mellemrum på Nørregade og med 1,5 times mellemrum på Allégade.

Jeg har et værdibevis. Hvordan bruger jeg det?

Hvis du har et værdibevis, kan du lave bookingen gennem vores hjemmeside i vores online booking system, og skrive i kommentaren, at du har et værdibevis. Det er bare en reservation, så du skal ikke betale noget ved bookingen. De retter prisen til, når du kommer og viser et gyldigt værdibevis på dagen. Vær opmærksom på, at de kun er gyldige søndag til onsdag, og ikke kan byttes til andre produkter. Skulle værdibeviset ikke være gyldigt, er der fuld betaling for bookingen.

I kan max. benytte 2 værdibeviser til samme booking.

Hvad er jeres åbningstider?

Vi har åbent alle ugens dage. Hold øje med hjemmesiden for aktuelle åbningstider, klik for åbningstider for Boulebar Nørregade og klik for åbningstider for Boulebar Allegade.

Har I en aldersgrænse?

Vi har ingen aldersgrænse bortset fra 18-årsgrænsen ved køb af alkohol.

Har I børnerabat?

Vi har halv pris på al mad og boule til børn t.o.m. 13 år.
Vi har et ekstra godt tilbud til børn til brunch: Børn fra 0-5 år spiser og leger gratis, og børn fra 6-13 år betaler 110 kr. for mad, med pétanquespil inkluderet.

Må jeg tage en hund med?

Alle hunde er velkomne på Boulebar.

Kan I tage hensyn til vegetarer, veganere eller allergier? 

Vi skal vide antal vegetarer og allergier senest 2-3 dage før jeres besøg, så vi kan informere køkkenet om det, og de dermed kan sikre sig at alle kan spise det der serveres. I kan enten skrive det i kommentaren, når i booker online, eller vende tilbage til os på mail eller telefon. Så tilføjer vi det til bookingen.

Spiller vi eller spiser vi først?

Det bestemmer I helt selv - vi tilpasser os jeres ønsker, så dagen bliver præcis, som I ønsker det. Booker du online, vælger du selv rækkefølgen. Henvender du dig til os med et ønske om at bytte rundt, ser vi hvad vi kan gøre, ud fra ledigheden.

Hvad er deadlinen for ændringer i antallet eller afbestilling?

Afbestillings/ændringspolitikken afhænger af hvad der er booket.

Spiller I med en guide, gælder følgende: 

  • 1-7 personer - senest 3 dage før besøget kan I ændre antal gæster og/eller afbestille pétanqueguiden.
  • 8-29 personer - senest 14 dage før besøget kan I ændre antal gæster og/eller afbestille pétanqueguiden
  • 30-59 personer - senest 4 uger før besøget kan I ændre antal gæster og/eller afbestille pétanqueguiden.
  • 60-130 personer eller flere - senest 6 uger før besøget kan I ændre antal gæster og afbestille pétanqueguiden.

Spiller I uden guide, gælder dette:

I kan ændre i antallet af gæster eller aflyse indtil kl. 12 på dagen. Herefter er der fuld betaling for det bookede.

Ved sen afbestilling debiterer vi 100% af prisen for pétanqueaktiviteten.


Har i booket mad, gælder følgende:

Mad som ikke er afbestilt senest kl. 09.00 dagen før arrangementet bliver debiteret med 100 procent.

OBS! Aflysninger skal ALTID foretages skriftligt per mail. Ved aflysning på en helligdag eller i weekenden, skal det ske telefonisk på 82820800. 

Vi elsker spørgsmål!

Brug formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig med et svar så hurtigt vi kan. Føler du dig ikke særlig digital, kan du selvfølgelig ringe til os på 82820800.

Required

Required

Required

Required

BOOK NU